söndag 24 februari 2013

Aji Little Finger

Jag har haft några Aji Little finger i fönsterbrädan under endast en lågenergilampa på 2500k. Dom stiger fort på höjden och det beror säkert på dålig belysning. Det är också en baccatum och dom är mer högväxande verkar det. Jag testar att toppa en tidigt för att se vad som händer. Jag har läst att man kan göra det. Jag har inte gjort det tidigare och så här ser det ut nu. Den 20 /2 klippte jag den.
Aji Little finger innan klipp 20 februari

Efter klipp 20 feb, Dom här 2 var ungefär lika stora, Jag ska försöka följa dom och se skillnaden.

Så här ser den ut idag den 24/2 man ser att den redan skjuter skott

Närbild

Här alla plantor jag har under lysrör inne. Kortet är taget den 22/2

Plantor på fönsterbrädan

Mer plantor på fönsterbrädan. resten har jag i källaren. Jag kommer att behöva ställa ner fler när det blir trångt uppe.

Inga kommentarer: